1. Finns alla produkter på lager?
Alla produkter som listas på vår hemsida finns i lager om inte annat anges. Om en produkt inte är i lager , kan den inte läggas till din varukorg.
2. Vilka är fraktkostnaderna?
Vi lägger på en engångskostnad för beställning och leverans:
Tyskland: €4.95 per order (gratis leverans på beställningar över €55.00).
Frankrike: €9.95 per order (gratis leverans på beställningar över €125.00).
Spanien: €10.95 per order (gratis leverans på beställningar över €145.00).
Italien: €9.95 per order (gratis leverans på beställningar över €125.00).
Sverige: €9.95 per order (gratis leverans på beställningar över€125.00).
Danmark: €7.95 per order (gratis leverans på beställningar över €90.00).
Irland: €8.95 per order (gratis leverans på beställningar över €125.00).
Storbritannien: €8.95 per order (gratis leverans på beställningar över €100.00).
Österrike: €8.95 per order (gratis leverans på beställningar över €110.00).
Finland: €13.95 per order (gratis leverans på beställningar över €135.00).
Schweiz: €45.39 per order.
3. Kan jag hämta beställningen?
Beställningar kan inte hämtas för tillfället.
4. Levererar ni även till andra länder utanför Europa?
Ja, om landet inte finns inkluderat i standardvalen, vänligen kontakta oss.
5. Vilka fraktföretag levererar beställningen?
Vi använder oss av ett urval av fraktföretag. I Holland och Belgien, levereras ditt paket av PostNL. I andra länder levereras de av DPD, UPS eller DHL.
6. Jag har bara fått delar av min beställning. Vad ska jag göra?
Det sker regelbundet att leveranser skickas i flera paket, beroende på storleken eller vikten på produkterna. Som ett resultat, kan ett paket bli försenad i sorteringen och därför levereras dagen efter. Om du kan några frågor om statusen på din beställning, vänligen kontakta [email protected]. Du kan även spåra din beställning genom försändelse eller tracking koder du fått per e-post.
7. När kommer min beställning levereras efter att jag lagt en order och skickat en direkt betalning?
Om vi erhåller din direkta betalning före 15.00 på arbetsdagar, kommer beställningen överlämnas till fraktföretaget på samma dag. Lagret är öppet från måndag till fredag. Beställningar som kommer på lördagar eller söndagar packas och lämnas över till fraktföretaget på måndag. Vänligen notera att vi är beroende av fraktföretagen för våra leveranstider. Kontakta oss om din vara är försenad. Vi rekommenderar att du informerar oss så snart som möjligt om produkten behövs omgående. Vi har inget ansvar för kostnader som uppstått på grund av förseningar i leveransen.
8. Vad ska jag göra om min fråga inte är listad här ?
Om din fråga inte är listad här, kan du besöka vår FAQ sida. Din fråga kan vara listad där. Naturligtvis kan du även kontakta oss via online chat, per telefon (+31 151 457 314 48) eller via vårt kontaktformulär.
Beställningar gjorda före 15.00, levereras samma dag (på arbetsdagar). Gratis leverans från €55, 30 dagars betänketid. Maximum service och kvalitet.